La dissecció d’un peix.
El
passat dimecres dia 15 de maig de 2013, vam fer en la clase de Naturals del
grup flexible la dissecció d’una truita.Vam seguir els següents passos:
1º: Vam
col·locar la truita a la taula, i vam observar la superfície del cos.
2º:Vam
separar un tros de pell amb un bisturí i unes pinces i el vam observar.
3º:Vam
fer un tall transversal amb el bisturí des de l’orifici anal fins a l’opercle,
i vam observar els òrgans inters.
4º: Vam
separar tots el òrgans inters fins que només vam deixar el cap i l’espina.
5º: Vam
separar un ull del cap i vam tallar-li la còrnia.
6º: Vam
acabar la dissecció, col·locant les restes del peix a la bossa d’escombraries i
vam netejar bé tots els estris que havíem utilitzat.

Som les periodistes i aquest treball ens a agradat molt i esperem fer un treball més així
ResponElimina