dijous, 23 de maig del 2013

La dissecció d'un peix.


                    La dissecció d’un peix.

El passat dimecres dia 15 de maig de 2013, vam fer en la clase de Naturals del grup flexible la dissecció d’una truita.Vam seguir els següents passos:
1º: Vam col·locar la truita a la taula, i vam observar la superfície del cos.
2º:Vam separar un tros de pell amb un bisturí i unes pinces i el vam observar.
3º:Vam fer un tall transversal amb el bisturí des de l’orifici anal fins a l’opercle, i vam observar els òrgans inters.
4º: Vam separar tots el òrgans inters fins que només vam deixar  el cap i l’espina.
5º: Vam separar un ull del cap i vam tallar-li la còrnia.
6º: Vam acabar la dissecció, col·locant les restes del peix a la bossa d’escombraries i vam netejar bé tots els estris que havíem utilitzat.




 Periodistes: Ana y Maria.


1 comentari:

  1. Som les periodistes i aquest treball ens a agradat molt i esperem fer un treball més així

    ResponElimina