Dia de la TERRA
El passat dia 22
d'abril de 2013, vam celebrar el dia de
la Terra. Uns alumnes de 1er d'ESO van fer una pan-carta i després, el alumnes del grup flexible van
plantar unes quantes flors a l'entrada de l'institut. Uns alumnes de 3er d'ESO
van estar fent fotografies mentre els alumnes del grup flexible van trasplantar dos ficus. La fotografia que hi ha dalt és d'una planta que hem aconseguit que
creixca en un bossa de compost que ens van donar en la planta de reciclatge de
Los Hornillos.
Periodistes: Ana y Maria.
Som les periodistes del grup flexible de l'IES La Sènia,y estem molt felices de haber fet aquest treball.
ResponElimina